مدیران قوانین حمایتی را به نفع تولید و اشتغال آفرینی تفسیر کنند

سرویس کردستان - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان گفت: با توجه به اینکه قوانین بسیار خوبی برای تسهیل امور و رفع موانع تولید پیش بینی شده، مدیران باید قوانین را به نفع تولید و اشتغال آفرینی تفسیر کنند.

به گزارش کرد پرس, خالد جعفری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان, به شعار سال و ضرورت عملیاتی کردن آن در همه ابعاد اشاره کرد و اظهار کرد: مقام معظم رهبری شعار سال را تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تعیین کردە اند و همت مسئولان باید معطوف بە اجرایی شدن و عملیاتی کردن این شعار در استان کردستان باشد.

وی افزود: در سال جدید کارگروە تسهیل و رفع موانع تولید وظیفە سنگین تری بە عهدە دارد و باید تلاش کند از همە ظرفیت های قانونی در راستای تسهیل تولید و برداشتن موانع پیش روی تولید استفاده کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان با بیان اینکه در کشور قوانین بسیار خوبی برای تسهیل امور و رفع موانع تولید پیش بینی شده است، ادامه داد: قوانین باید به نفع تولید و اشتغال آفرینی تفسیر شود.

جعفری یادآور شد: مانع زدایی و پشتیبانی‌ها به دلیل اهمیتی که دارد باید مورد توجه قرار گیرد تا شاهد عملکرد بهتری از تحقق شعار در سال جاری باشیم.

وی با بیان اینکه همه ما می‌دانیم که جدای از شرایط کرونا، جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه را شاهدیم، بیان کرد: بخش تولید در این راستا بیشتر تحت فشار است و باید حمایت ویژه از تولید و فعالیت‌های اقتصادی انجام شود.

کد خبر 8650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha