گفتگوی بشیر حداد با رئیس دستگاه امنیت ملی عراق درباره افزایش هماهنگی بین بغداد و اربیل

سرویس عراق و اقلیم کردستان – بشیر حداد نایب رئیس دوم مجلس عراق با سپهبد ستاد عبدالغنی الاسدی رئیس دستگاه امنیت ملی عراق دیدار و درباره افزایش هماهنگی بین دولت مرکزی و اقلیم کردستان برای مقابله با اقدامات ضد امنیتی گفتگو و تبادل نظر کرد.

به گزارش کرد پرس به نقل از موازین نیوز، دفتر بشیر حداد با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: حداد امروز چهارشنبه در مرکز دستگاه امنیت ملی عراق با سپهبد ستاد عبدالغنی الاسدی رئیس این دستگاه و فالح العیساوی قائم مقام امور اداری آن دیدار کرد. طرفین در این دیدار درباره مسائل مورد اهتمام طرفین، آخرین تحولات اوضاع و حوادث امنیتی عراق، همچنین راههای افزایش اقدامات امنیتی و اطلاعاتی و بهبود عملکرد و توانایی های دستگاه امنیتی و نظامی با هدف گسترش امنیت و اعمال قانون، کنترل سراسر عراق و مبارزه با جرم و جنایت و تروریسم گفتگو و تبادل نظر کردند.

براساس این بیانیه، حداد در این دیدار بر اهمیت افزایش سطح همکاری و هماهنگی مشترک بین دستگاهها و نهادهای نظامی و امنیتی دولت مرکزی و اقلیم کردستان با هدف تقویت ثبات و تأمین امنیت شهروندان در سراسر عراق و حل اقدامات ضد امنیتی در مناطق مورد مناقشه بین اربیل و بغداد تأکید و اعلام کرد مجلس عراق به حمایت و پشتیبانی از دستگاههای نظامی و امنیتی کشور ادامه می دهد.

براساس این بیانیه، طرفین همچنین درباره مسائل امنیتی و تلاش های دستگاه امنیت ملی برای تحقق اهداف و دستاوردهای امنیتی از طریق ارتباط مستمر و تبادل اطلاعات و تجربیات با کلیه دستگاههای امنیتی و نظامی در راستای تقویت امنیت و ثبات در سراسر عراق گفتگو کردند.

کد خبر 8823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha