رگبار و رعد و برق میهمان بهاری آذربایجان غربی

سرویس آذربایجان غربی- رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی از تداوم فعالیت سامانه بارشی در استان به صورت رگبار و رعد و برق و احتمال سیلابی شدن رودخانه ها و معابر خبر داد.

مهدی صابری امروز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار کردپرس افزود: با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی، از بعدازظهر روز جمعه ۱۰ اردیبهشت، رگبار متناوب باران همراه با رعد و برق و تند باد موقت را در کلیه مناطق استان را تا اواسط هفته آینده شاهد خواهیم بود.

او ادامه داد: احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه ها، احتمال آسیب به سازه های موقت در اثر تندباد لحظه‌ای و احتمال بروز خسارت در اثر بارش تگرگ دور از انتظار نیست

صابری اظهار کرد: شهروندان از تردد و اتراق در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند، همچنین به دلیل برخورد صاعقه و تندبادهای لحظه ایی صعود به ارتفاعات به زمان دیگری موکول شود.

رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی افزود: کشاورزان نیز از محلول پاشی و سم پاشی خودداری کرده و سازه ها، گلخانه ها و بنرهای تبلیغاتی نیز محکم شوند.

صابری با اشاره به میزان بارش ثبت شده طی ۲۴ ساعت گذشته در استان گفت: اشنویه با ۱۸.۷ میلیمتر بیشترین میزان بارش را داشته و در مرکز استان نیز ۶.۷ میلیمتر باران گزارش شده است.

کد خبر 8837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha