آمریکا کنفرانس ویژه ای برای حمایت از اقتصاد اقلیم کردستان برگزار می کند

سرویس عراق و اقلیم کردستان - آمریکا برای حمایت از اقتصاد اقلیم کردستان به مدت دو روز کنفرانسی با هدف تشویق سرمایه گذاری در دوره پس از ویروس کرونا برگزار می کند.

به گزارش کردپرس به نقل از پایگاه خبری – تحلیلی میدل ایست نیوز: اتاق تجاری و صنایع آمریکا امروز دوشنبه کنفرانسی با هدف تشویق سرمایه گذاری در اقلیم برای دوره پس از ویروس کرونا برگزار می کند.

«محمد شکری»، رئیس اداره سرمایه گذاری اقلیم کردستان عراق به پایگاه خبری «شفق نیوز» گفت: کنفرانس اقتصادی آمریکا و اقلیم کردستان از امروز دوشنبه به مدت دو روز و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار می شود.

آمریکا کنفرانس ویژه ای برای حمایت از اقتصاد اقلیم کردستان برگزار می کند

آمریکا برای حمایت از اقتصاد اقلیم کردستان به مدت دو روز کنفرانسی با هدف تشویق سرمایه گذاری در دوره پس از ویروس کرونا برگزار می کند.

شکری افزود: این اداره در این کنفرانس چشم انداز خود برای سرمایه گذاری و زمینه های آن در دوره پس از ویروس کرونا را ارائه خواهد کرد.

وی همچنین تصریح کرد که در این کنفرانس به بررسی اصلاحاتی که قرار است بر قانون سرمایه گذاری و فرصت های سرمایه گذاری موجود در اقلیم کردستان اعمال شود خواهد پرداخت.

وی تاکید کرد که اداره سرمایه گذاری کردستان برای شرکتهای آمریکایی که می خواهند در کردستان سرمایه گذاری کنند چشم انداز روشنی از فضای سرمایه گذاری در منطقه فراهم خواهد کرد.

از طرفی دیگر، اتاق تجاری و صنایع آمریکا در بیانیه ای رسمی گفت که این کنفرانس در روزهای 23 و 24 نوامبر 2020 و با مشارکت مسئولان بلند پایه از آمریکا و اقلیم کردستان و شرکت های آمریکایی سرمایه گذار در اقلیم به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.

بر اساس این بیانیه، چگونگی توسعه اقتصاد، فرصت های سرمایه گذاری و اهمیت دادن به امنیت غذایی در منطقه و همچنین آینده روابط بین آمریکا و عراق در زمینه انرژی در این کنفرانس مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بر اساس بیانیه صادره از نماینده دولت اقلیم کردستان در واشنگتن، «مسرور بارزانی»، نخست وزیر اقلیم کردستان عراق در این کنفرانس شرکت خواهد داشت.

کد خبر 902

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha