کمک کنید تا مدافعان سلامت نفسی تازه کنند

سرویس کرمانشاه _ دکتر مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از مردم استان خواست با رعایت پروتکل ها به مدافعان سلامت کمک کنند.

به گزارش کردپرس؛ در این اطلاعیه که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته؛ آمده است:

مردم شریف استان کرمانشاه

نیک می دانید که فرزندان شما در تمامی رده های بهداشتی، درمانی، دارویی، پشتیبانی، تجهیزاتی، فرهنگ سازی و... در مجموعه دانشگاه علوم‌ پزشکی و خدمات بهداشتی‌،‌ درمانی کرمانشاه و سایر مراکز درمانی، چه تلاش پیوسته ای به خرج داده و چه بار سنگین جسمی و روحی را بر دوش کشیدند تا در کنار شما برای کنترل بیماری ،نقش خود را به عنوان مدافع سلامت ایفا نمایند.

شکی نیست که فقط در صورت همکاری شماست که می توانیم تعداد مبتلایان و به تبع آن ورودی و بستری بیمارستانها و در نتیجه تعداد موارد مرگ و میر را کاهش دهیم. هر بار که شما مردم عزیز این بیماری را جدی تر گرفته و دستورات بهداشتی را با دقت بیشتری رعایت کردید، مدتی بعد ، این کاهش در آمار بیمارستانها محسوس بوده است.

حال نیز ، اعمال محدودیت های جدید دوهفته ، یک فرصت طلایی برای کاهش چرخش ویروس فراهم کرده است، از شما عزیزان می خواهم که همه با هم ، اما دور از هم ، برای کم کردن آلودگی در تک تک روستاها و شهرهای استان مان هم پیمان شویم.

همگان بر کاستی ها و مشکلات گوناگون معیشتی و اقتصادی جامعه آگاهیم، اما در حال حاضر چاره ای جز محدودیت و کاهش تردد و تجمع نداریم، زیرا تهدید جانی، اکنون بیش از پیش ، همه ما و خانواده هایمان را تهدید می کند و سهم هر کدام از ما مراقبت از خود و عزیزانمان در این زمان بس خطیر و موقعیت دردناک است.

از همه مردم و اقشار مختلف به دلیل همکاری های خوب و موثر در پیاده کردن برنامه های پیشگیرانه متشکریم . هرگاه شما در درجه اول، از خود و خانواده و سپس اجتماع و اطرافیان تان مراقبت کنید، بدانید که فرزندان شما در بخش های کووید در سراسر استان ، می توانند نفسی تازه کنند و اندکی از سختی پوشش، کار و فشار جانکاه آنان کاسته می شود.

خادمان و مدافعان سلامت در هر حالی پشتیبان شما بوده و برای پیشگیری از ابتلا و درمان پس از آلودگی ، در کنار شما هستند، شما هم با ما همراه شوید و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، به ما فرصت خدمت بهتر در صورت نیاز به خدمات درمانی بدهید.

کد خبر 954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha