ساعت کرونا در آذربایجان غربی صفر شد/١٣ روز بدون فوتی

سرویس آذربایجان غربی- رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: طی ١٣ روز گذشته، فوتی کرونا در استان به صفر رسیده که امیدواریم این روند، در روزهای آتی نیز تکرار شود.

به گزارش خبرنگار کردپرس، دکتر محمدامین ولی‌زاد در این باره افزود: آخرین فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان، مربوط به روز ۱۷ خرداد بود که متاسفانه یکی از شهروندان ارومیه ای بر اثر بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست داد و پس از آن، مورد فوتی در این خصوص گزارش نشده است.

او با بیان اینکه مهمترین کار در کاهش آمار مرگ و میر و ابتلا به کرونا واکسیناسیون است، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته تنها یک مورد مبتلا به کرونا در استان ثبت شده و با اضافه شدن این آمار، کل مبتلایان به کرونا در آذربایجان غربی به ۳۵۷ هزار و ۸٢٣ نفر رسید.

ولیزاد ادامه داد: طی ١٣ روز گذشته، فوتی کرونا در استان به صفر رسیده و فوتی ها در همان هفت هزار و ۵۸۱ نفر ثابت مانده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ادامه داد: بستری شدگان در بخش آی سی یو کرونا نیز در آذربایجان غربی طی این مدت کاهشی بود و به ١٩ نفر رسید و بیماران متصل به دستگاه ونتیلاتور نیز به ٦ نفر کاهش یافت.

کد خبر 34436

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha