۳۶ ساعت گاز شهرستانهای ایلام و چوار قطع می شود

سرویس ایلام - بنا به اعلام معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در نشست هماهنگی مدیریت بحران، به منظور عملیات تعمیر و نگهداری، گاز شهرستانهای ایلام و چوار به مدت ۳۶ ساعت قطع می‌شود.

‌‌به گزارش خبرگزاری کردپرس، سعید هژبری گفت: گاز شهرستان‌های ایلام و چوار از صبح روز یکشنبه ۲۶ تیرماه تا اواخر روز دوشنبه به مدت ۳۶ ساعت قطع خواهد شد.

وی خواستار اطلاع رسانی لازم و کافی شرکت گاز در این زمینه شد و افزود: اطلاع‌رسانی این موضوع و تبیین وظایف هر کدام از دستگاه‌ها و مردم بسیار مهم است.

معاون عمرانی استاندار ایلام تاکید کرد: نانوایی‌های ایلام و چوار باید یک روز پیش از قطعی گاز، نسبت به افزایش پُخت اقدام کنند.مردم پیش از شروع قطعی گاز نسبت به تامین نان مورد نیاز و گاز سی‌ان‌جی خودرو ها اقدامات لازم را انجام دهند.

هژبری ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی در این چند روز باقی مانده باید نسبت به رفع نیازهای خود چاره اندیشی کند تا در آن ۳۶ ساعت مشکلی رخ ندهد، سلف سرویس دانشگاه‌های استان، بیمارستان‌ها، نانوایی‌ها، صنایع تولیدی، مرغداری‌ها، جایگاه‌های سوخت سی‌ان‌جی و خانوارها آمادگی لازم را برای قطعی گاز داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه گاز در روز عید غدیر قطع نیست، توضیح داد: برنامه قطعی گاز 36 ساعت اعلام شده است ولی با تدابیر اتخاذ شده میزان قطعی واقعی گاز شاید کمتر از 6 ساعت باشد اما لازم است به مردم عزیز اطلاع رسانی شود تا در تامین نان و سوخت CNG خودروها دچار مشکل نشوند.

کد خبر 35390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha