همایش "هر کودک نشانی خداست" در کرمانشاه برگزارشد

سرویس کرمانشاه- مدیر مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از برگزاری همایش "هر کودک نشانی خداست" در کرمانشاه خبرداد.

دکتر رامین رضایی در گفتگو با خبرنگار کردپرس، بابیان اینکه این نشست به مناسبت هفته ملی کودک و هفته سلامت روان در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه و با همکاری این نهاد، معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی، انجمن های دانشجویی و آموزش و پرورش برگزار شده است، اظهارداشت: هدف از برگزاری این نشست آشنایی کودکان با محیط های کانون پرورش فکری و توانمند سازی و مهارت آموزی آنان د این محیط است.

وی ادامه داد: امروزه در دنیا هیچ کشوری برای بالیدن اقتدار خود به ساحتمان های بلند، نیروهای نظامی و جاده های بزرگ افتخار نمی کند بلکه به فکر بزرگ فرزندان خود احترام و آنها را منشا رشد و توسعه کشور خود قرار می دهند.

مدیر مولفه های اجتماعی موثر بر سلامت معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عنوان کرد: ما نباید فراموش کنیم که تربیت و پرورش کودکان یکی از اولویت های اساسی رشد کشور است.

وی خاطرنشان ساخت: اگر از امروز به فکر توانمند سازی کودکان باشیم و آنان را آماده ورود به جامعه کنیم قطعا در آینده مدیرانی توانا خواهیم داشت.

وی در پایان متذکرشد: گروه هایی که اقدام به حمایت های اجتماعی موثر از اقشار آسیب پذیر جامعه می کنند، نیازمند توجه هستند.

کد خبر 46432

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha