اتمام حجت استاندار آذربایجان غربی با مدیران بازنشسته ی بکارگرفته شده

سرویس آذربایجان غربی- استاندار آذربایجان غربی گفت: بر اساس قانون تا 20 آبان ماه، تمام نیروهای بازنشسته ای که بکار گرفته شده اند باید تسویه شوند.

به گزارش کردپرس به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، محمد مهدی شهریاری صبح امروز در دیدار صمیمی با مدیران و کارکنان ستادی استانداری با اشاره به آغاز کار خود بعنوان استاندار در آذربایجان غربی گفت: بسیار خرسندم از اینکه بعنوان خدمتگزار در آذربایجان غربی حضور دارم؛ این استان دارای مردمانی بسیار نجیب، صادق و میهمان نواز است و فضای کار و زمینه های پیشرفت در این استان وجود دارد؛ امیدواریم بتوانیم از پتانسیل های استان به بهترین شکل ممکن در جهت رشد و توسعه آن بهره بگیریم.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه بر ضرورت جلب رضایت و اعتماد مردم تاکید و خاطرنشان کرد: باید برای مردم وقت بگذاریم و اعتماد مردم را نسبت به کارمان افزایش دهیم؛ ارتباطات مردمی و جلب اعتماد مردمی بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد.

شهریاری افزود: استانداری بعنوان یک نهاد حاکمیتی و بعنوان مدیریت ارشد استان جایگاه ویژه ای دارد فلذا لازم است کارکنان و مدیران ستادی در این نهاد و همچنین کارکنان تمامی ادارات و دستگاههای اجرایی در استان، با حفظ روحیه مردمی و با خوشرویی با مردم و مراجعین رفتار کنند.

نظم و انضباط در اجرای امور محوله توسط کارکنان و مدیران از دیگر موارد مورد تاکید مقام عالی استان در این جلسه بود.

استاندار آذربایجان غربی همچنین در خصوص وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان گفت: برای بهبود وضع معیشتی و رفاهی کارکنان پیگیری های لازم را انجام خواهم داد.

شهریاری اظهار کرد: امیدواریم با درک و همکاری بهتر و تعامل و همفکری با یکدیگر، بتوانیم ضمن ایجاد یک محیط اداری پویا و توام با آرامش، به بهترین نحو ممکن به مردم خدمت رسانی کنیم.

وی در رابطه با تغییرات مدیریتی هم اظهار کرد: در انتخاب مدیران با کسی عقد اخوت نبسته ام و بعد از شناخت کافی از نیروها ، قطعا تغییراتی در مدیران داده خواهد شد و این امری طبیعی است.

استاندار آذربایجان غربی همچنین در خصوص بکارگیری بازنشستگان گفت: بر اساس قانون تا 20 آبان ماه، تمام نیروهای بازنشسته ای که بکار گرفته شده اند باید تسویه شوند.

شهریاری با اشاره به وضعیت مشاوران اظهار داشت : از کلیه مشاوران محترم آقای سعادت به خاطر زحماتی که کشیده اند تشکر می کنم ولی بنده مشاوری ندارم و مشاوران مربوط به دوره آقای سعادت بودندو ان شاالله بنده بعدا با توجه به شناخت خود مشاورانی خواهم داشت .

شهریاری راجع به استفاده از بانوان در پست های مدیریتی نیز گفت: از بانوان و همچنین جوانان توانمند که صلاحیت کافی را دارند در پست های مدیریتی استان استفاده خواهم نمود.

در این جلسه کارکنان استانداری نیز مسائل، مشکلات و مطالبات خود را با مقام عالی استان در میان گذاشتند.

کد خبر 47778

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha