سیاست های اشتباه مخالفان سوریه این کشور را به میدان جنگ جهانی تبدیل کرده است

سرویس سوریه - عایشه حسو، رئیس مشترک حزب اتحاد دموکراتیک سوریه در اظهاراتی با انتقاد از مخالفان سوریه عنوان کرده است: سیاست های اشتباه مخالفان سوریه این کشور را به میدان جنگ جهانی تبدیل کرده است.

به گزارش کردپرس به نقل از هاوارنیوز، حزب اتحاد دموکراتیک سوریه که برای بررسی طرح فدرالیسم شمال سوریه در قامیشلو تشکیل جلسه داده بود به بررسی تحولات اخیر در این کشور پرداخته و عایشه حسو، رئیس مشترک حزب در اظهاراتی در این جلسه عنوان کرده است: مخالفان در سوریه برای حل و فصل بحران این کشور هیچ پروژه و برنامه ای را طراحی نکرده و روز به روز در حال تضعیف هستند. به دلیل اتخاذ سیاست های اشتباه مخالفان سوری این کشور به میدان جنگ منافع دولت های خارجی تبدیل شده است. سوریه را به میدان جنگ جهانی تبدیل کرده اند. تمام دولت های جهانی با وارد شدن به جنگ سوریه در تلاش برای حفاظت از منافع منطقه ای خود هستند.

وی در ادامه اظهارات خود با اشاره به سیاست های دولت ترکیه در قبال سوریه گفت: سیاست های ترکیه در خصوص سوریه از ابعاد سیاسی، اقتصادی و دیپلماتیک به یک باتلاق بزرگ افتاده است. ترکیه با اتخاذ این سیاست ها در تلاش است تا بحران داخلی خود را به خارج صادر کند.

حسو با اشاره به این که منطقه شمال سوریه در سایه مبارزات ارتش دموکراتیک سوریه به امن ترین منطقه سوریه تبدیل شده است خاطرنشان کرد: در جنگی که ادامه دارد هیچ راه حلی برای پایان دادن به این جنگ به غیر از راه حل های دموکراتیک وجود ندارد.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 62068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha