مدیرکل جدید کمیته امداد کردستان منصوب شد

سرویس کردستان - طی حکمی از سوی رئیس کمیته امداد کشور, سیدعلی موسوی جم به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد کردستان انتخاب و محمدرسول شیخی زاده مدیرکل سابق این نهاد مورد تکریم قرار گرفت.

به گزارش کرد پرس, مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان با حضور ضباغیان معاون حقوقی و امور مجلس, میرزایی مشاور رئیس و مدیرکل دفتر نظارت و رسیدگی به شکایات امداد کشور در سنندج برگزار شد و طی آن از زحمات چندین ساله محمدرسول شیخی زاده تجلیل و سیدعلی موسوی جم به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد کردستان معرفی شد.

مدیرکل سابق کمیته امداد کردستان در این جلسه گفت: از روز اول اردیبهشت ماه سال 1396 که در این نهاد مردمی حضور داشته ام هر آنچه که در توان داشته ام برای خدمت به مددجویان کمیته امداد کردستان به کار گرفته ام.

محمدرسول شیخی زاده اظهار کرد: امروز حدود 150 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد کردستان قرار دارند و خدمات مختلفی دریافت می کنند.

وی افزود: به واسطه شیوع ویروس کرونا جمعیت هدف کمیته امداد کردستان تقریبا دو برابر شد و از 45 هزار خانوار به حدود 76 هزار خانوار رسیدیم.

مدیرکل سابق کمیته امداد کردستان ادامه داد: در این مدت میزان کمک های مردمی و خیران کردستان از 36 میلیارد تومان در سال 96 به 106 میلیارد تومان در سال 99 رسید که این نشان از اعتماد به مجموعه کمیته امداد در رسیدگی به محرومین است.

شیخی زاده یادآور شد: امروز در بحث مستمری, اشتغال و مسکن تحولات بسیار مناسبی در وضعیت مددجویان کمیته امداد کردستان صورت گرفته و توانسته ایم خدمات بسیاری به این قشر داشته باشیم.

وی بیان کرد: یکی از محورهای خودکفایی کمیته امداد طرح های اشتغالزایی است که 457 میلیارد تومان در این 4 سال برای ایجاد بیش از 250 هزار شغل مددجویان کمیته امداد جذب شده است.

مدیرکل سابق کمیته امداد کردستان گفت: در این مدت حدود 8 هزار واحد مسکونی برای محرومین و مددجویان کمیته امداد کردستان صاحب مسکن شده اند و در سال جاری نیز حدود 2 هزار و 500 خانوار دیگر صاحب خانه می شوند که این یک کار بزرگ در بحث مسکن محرومین است.

شیخی زاده در پایان سخنان خود اظهار کرد: امیدوارم تمام مدیران در هر مسئولیتی قرار دارند به بهترین نحو در راه خدمت کردن به مددجویان کمیته امداد و محرومان در کردستان خدمت کنند.

کد خبر 10088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha