عضو فراکسیون حزب دمکرات: بغداد در زمینه اجرای توافق درباره بودجه، تعلل می کند

سرویس عراق و اقلیم کردستان – یک عضو فراکسیون حزب دمکرات کردستان در مجلس عراق از تعلل دولت بغداد درباره اجرای توافق درباره بودجه اقلیم کردستان خبر داد و گفت: دولت منتظر دریافت اعتراضات ارائه شده درباره برخی از بندهای بودجه است.

به گزارش کرد پرس به نقل از المعلومه، "دیار طیب برواری" در این باره گفت: تصویب بودجه عراق فدرال به دلیل مشخص شدن جزئیات جدیدی از سوی مجلس درباره برخی از بندها و ردیف های آن به مدت چهار ماه به تعویق افتاد.

برواری افزود: اجرای قانون بودجه، همچنین نیازمند وضع و تعیین فهرست های اجرایی از سوی وزارت اقتصاد است که این امر در زمینه اجرای برخی از بندهای مربوط به اقلیم کردستان با تأخیر مواجه شده است و ما از دلیل به تعویق افتادن آن اطلاعی نداریم.

برواری خاطرنشان کرد: چند اشکال فنی باعث تأخیر در اجرای ماده های 11 و 12 مربوط به اقلیم کردستان شده است. اما عدم رغبت بغداد برای نهایی کردن این مسائل مایه تعجب است.

یادآور می شود کمیسیون اقتصادی مجلس عراق اخیرا پیش بینی کرد مجلس بررسی اعتراضات به قانون بودجه این کشور به ویژه ردیف ها و مواد مربوط به اقلیم کردستان را در طی دو هفته آینده به پایان برساند.

کد خبر 10166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha