اجرای عدالت و برخورد با مفاسد در راس برنامه های دادگستری کردستان است

سرویس کردستان- رئیس کل دادگستری استان کردستان و دادستان عمومی و انقلاب سنندج با حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری کُردپرس، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان در این دیدار با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری و سیاست‌های راهبردی قوه قضاییه اظهار داشت : خوشبختانه طی سالیان اخیر اقدامات خوبی در زمینه کاهش مجازات حبس و کاهش جمعیت زندانیان در استان کردستان صورت گرفته است.

رئیس کل دادگستری استان کردستان تاکید کرد : دستگاه قضایی استان، نهایت سعی خود را در جهت خدمت رسانی به مردم و اجرای عدالت و برخورد با مفاسد خصوصا مفاسد اداری به کار خواهد گرفت.

ایشان ضمن اشاره به خدمات دفاتر قضایی در استان کردستان به مردم افزودند : جلوگیری از اطاله دادرسی، سرعت، دقت، شفافیت و دسترسی سریع مردم برای ثبت دادخواست و خدمات قضایی را از مزیت‌های مهم این دفاتر دانست و اضافه کرد : در حال حاضر بیش از ۸۷ درصد ابلاغ اوراق قضایی در استان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

در این دیدار ، حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان ضمن تبریک به رئیس کل دادگستری استان کردستان و قدردانی از زحمات رییس قوه قضاییه در برخورد با مفسدان و رانت خواران اظهار داشت: عملکرد و سیاست قاطع آیت الله رئیسی نوید خوبی برای اذهان عمومی و کشور ایجاد کرده است و امید‌های زیادی در دل مردم روییده است و با اجرای این سیاستها در کشور و در استان کردستان شاهد ریشه کن شدن هر فساد در کشور خواهیم بود.

کد خبر 1030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha