5 ایلامی دیگر بر اثر کرونا جان باختند

سرویس ایلام - رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۵۷ ابتلای جدید به کرونا در این استان گزارش شده است بر رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، محمد کریمیان اظهار کرد: شمار مبتلایان به کرونا در استان ایلام در شبانه روز گذشته به تعداد ۳۸۶۰۸ نفر افزایش یافت.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۷ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است، گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۵ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده است که بر این اساس مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۷۸۶ نفر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با اشاره به اینکه از تعداد ۵ فوتی کرونا در استان ۳ مورد به شهرستان ایلام ۳ فوتی، ۱ مورد به شهرستان دهلران و ۱ مورد به شهرستان بدره ۱ مربوط بوده است، تصریح کرد: در حال حاضر ۴ شهرستان استان ایلام در وضعیت نارنجی قرار دارند.

کریمیان تصریح کرد: شهرستان های مهران، آبدانان، ایلام و چوار در وضعیت نارنجی و شهرستان های دهلران، دره شهر، بدره، ایوان، ملکشاهی، چرداول، هلیلان، سیروان و دره شهر در وضعیت زرد از نظر شیوع کرونا قرار دارند.

وی با بیان اینکه تعداد ۸۹ نفر از مبتلایان به کرونا در سطح مراکز درمانی و بیمارستان های استان بستری هستند، یادآور شد: در شبانه روز گذشته ۲۰ نفر بستری جدید در سطح بیمارستان های استان بستری شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام در پایان با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی اقشار مختلف، خاطرنشان کرد: : ۲۲ هزار نفر از آغاز تزریق واکسن کرونا تا کنون در استان واکسینه شده اند که از این تعداد بیش از ۱۱ هزار نفر افراد بالای ۷٠ سال هستند.

کد خبر 10516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha