اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان ایلامی / توزیع ۳ هزار بسته معیشتی

سرویس ایلام - همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در مراسمی ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان ایلامی اهدا و ۳ هزار بسته معیشتی هم بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار ایلام و فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در محل مجتمع لاله این شهر، ۱۰۰ سری جهیزیه به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام به نوعروسان ایلامی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال اهدا شد.

همچنین به صورت همزمان تعداد ۳ هزار بسته معیشتی با حفظ کرامت انسانی در میان نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال در کلیه شهرستان های استان توزیع خواهد شد.

جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در این مراسم با تبریک سالروز بسیج مستضعفین، اظهار کرد: سپاه و بسیج در کنار وظایف ذاتی خود، محرومیت زدایی را یکی از اصلی ترین محورهای فعالیت ها خود قرار داده و تلاش در راستای توانمندسازی افراد بی بضاعت و تحت پوشش نهادهای حمایتی را در دستور کار دارد.

وی افزود: بر همین اساس امروز ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان ایلامی اهدا و ۳ هزار بسته معیشتی نیز نیازمندان و افراد آسیب دیده از شیوع کرونا توزیع می شود.

حجت الاسلام کریمی تبار، امام جمعه ایلام نیز حرکت ارزشمند تامین جهیزیه نوعروسان و توزیع کمک های مومنانه را نشان دهنده امیدآفرینی بسیج در شرایط سخت دانست و گفت: در شرایط حاضر با وجود همه مشکلات ناشی از شیوع کرونا، محدودیت ها و مشکلات اقتصادی، بسیج در حرکتی بسیار ارزشمند و زیبا وارد عمل شده و توانسته در زمینه تامین جهیزیه جوانان ورود و زمینه ازدواج آسان را فراهم کند.

قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام نیز با اشاره به اینکه بسیج در صحنه های مختلف چون حوادث و بلایای طبیعی، سیل و زلزله و رخداد مهم اربعین و امروز در بحث کرونا همراهی و همگامی بسیار سازنده ای با مجموعه مردم و مسئولان داشته است، گفت: بسیج در زمینه مبارزه با کرونا نیز نقش مهمی ایفا کرده و طرح مهم غربالگری محله به محله یک کار مهم و اثر گذار است که بسیج رکن اصلی آن را تشکیل می دهد.

وی با بیان اینکه راه غلیه بر مسائل و مشکلات امروز داشتن روحیه بسیجی و جهادی است، افزود: بسیج در امر محرومیت زدایی و کمک به افراد ضعیف و کم درآمد جامعه و همچنین کمک به آسیب دیدگان از کرونا محور و در خط مقدم کمک های مومنانه است.

کد خبر 1075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha