خانواده عبدالله اوجالان و دیگر زندانیان امرالی در راه جزیره امرالی

سرویس ترکیه – در پی صدور مجوز دیدار خانواده عبدالله اوجالان و خانواده دیگر زندانیان امرالی با این افراد در زندان امرالی اعضای خانواده زندانیان به سمت جزیره امرالی حرکت کرده اند.

به گزارش کردپرس به نقل از روزنامه اورنسل، در پی درخواست خانواده عبدالله اوجالان و دیگر زندانیان زندان امرالی برای دیدار با این افراد در زندان در تعطیلات عید فطر، دادستان جمهوری ترکیه در استان بورسا مجوز این دیدار را صادر کرده و ساعاتی پیش، مهمت اوجالان برادر عبدالله اوجالان، پولات ییلدیریم برادر حامیلی ییلدیریم، امین کونار، برادر عمر حایری کونار و صبیحه آسلان خواهر ویصل آکتاش، به سمت جزیره امرالی حرکت کرده اند.

خانواده این زندانیان ابتدا صبح امروز به مرکز ژاندارمری گملیک مراجعه کرده و بعد از کنترل مدارک شناسایی آنان از سوی این مرکز ژاندارمری به سمت جزیره امرالی حرکت کرده اند.

عمر حایری کونار و ویصل آکتاش که از سال 2015 میلادی به عنوان منشی های عبدالله اوجالان به زندان امرالی منتقل شده اند 4 سال است که با هیچ یک از اعضای خانواده خود دیدار نکرده اند. این برای اولین بار است که از زمان انتقال کونار و آکتاش به زندان امرالی قرار است با خانواده خود دیدار کنند.

مهمت اوجالان آخرین بار در 12 ژانویه 2019 میلادی با عبدالله اوجالان در زندان امرالی دیدار کرده بود.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 111644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha