تلاش می کنیم درآمدهای اقلیم کردستان فقط برای مردم  آن هزینه شود

سرویس عراق و اقلیم کردستان- چهار نماینده کُرد مجلس عراق اعلام کردند که در تلاش هستند، درآمدهای اقلیم کردستان فقط برای مردم اقلیم، هزینه شود.

به گزارش کردپرس به نقل از شارپرس، در اطلاعیه مشترکی که از سوی احمد حاجی رشید نماینده حزب جماعت اسلامی، جمال کوچر نماینده اتحاد اسلامی، شیرون میرزا نماینده اتحادیه میهنی و هوشیار عبدالله نماینده جنبش تغییر، به عنوان نمایندگان کُرد مجلس عراق منتشر شده؛ آمده که آنان از حصول توافق قانونی میان دولت مرکزی عراق و دولت اقلیم کردستان حمایت می کنند.

این نمایندگان از دولت اقلیم کردستان خواسته اند که برای حل معضل عدم پرداخت حقوق کارمندان و حقوق بگیران ، نیروهای پیشمرگ و مطالبات مالی کشاورزان اقلیم، اقدامات عملی و فوری را با دولت عراق طبق متن قانون اساسی و به منظور تعیین سهم بودجه اقلیم از بودجه 2021 عراق انجام دهد و از فرصتی که در تعیین بودجه سه ماه اقلیم در بودجه 2020 به دست آمده برای این هدف استفاده کند.

همچنین تاکید کرده اند زمان آن فرارسیده که درآمدهای نفتی و داخلی اقلیم کردستان فقط برای مردم اقلیم هزینه شده و آنان تمام توان خود را در این مورد به کار می گیرند و به صورت جدی برا این هدف تلاش می کنند.

کد خبر 1148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha