آتش‌سوزی در یکی از واحدهای پالایش گاز ایلام

سرویس ایلام - برخی منابع خبری از انفجار مخزن میعانات پالایشگاه گاز ایلام خبر دادند در حالی که به گفته مدیرعامل شرکت «آریان تجارت مانا» که این آتش‌سوزی در بخش او ایجاد شده است، آن را یک حریق جزیی خواند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، گفته می‌شود که در جریان این آتش‌سوزی که در مخزن میعانات گازی واحد شیرین‌سازی شرکت شیرین سازی آریان تجارت مانا واقع در منطقه تجریان بخش چوار شهرستان ایلام اتفاق افتاده، دو نفر از کارگران در جریان حادثه مصدوم شده اند.

رضا قربانی، مدیرعامل شرکت شیرین سازی آریان تجارت مانا ضمن اعلام این خبر، به رسانه‌ها توضیح داد: حدود ساعت ۱۳ روز سه شنبه در اثر ایجاد جرقه با سطح فلزی آغشته به میعانات گازی آتش‌سوزی جزئی در فضای این شرکت رخ داد که با کمک آتش‌نشانی و پرسنل خاموش شد.

وی ضمن تصریح این که حادثه ارتباطی با انفجار مخزن نداشته است، عنوان کرد: در این حادثه دو نفر از کارگران در جریان خاموشی آتش به شکل سطحی مصدوم شدند.

وی با رد هرگونه انفجار در مخزن شیرین‌سازی تصریح کرد: سطح آغشته به مواد قابل اشتعال بوده و آتش هم در سطحی نبوده که خسارت‌آفرین باشد.

او با بیان این که با همکاری واحد آتش‌نشانی پالایشگاه گاز آتش فوری خاموش شد، گفت: اکنون اوضاع در این مجتمع عادی بوده و هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و شرکت روال عادی خود را طی می‌کند.

کد خبر 124515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha