/حضور مردم در انتخابات خواب دشمنان را آشفته کرد

سرویس ایلام - عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در مراسم گرامیداشت شهدای فاجعه هفتم تیرماه شهر ایلام عنوان کرد: ایران توی دهن حیثیت آمریکا زده است و خواهد زد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، آیت الله سید احمد خاتمی با اشاره به ادعاهای آمریکا در خصوص حقوق بشر گفت: اتاق جنگ یمن در آمریکاست و این کشور هفت سال است که جنگی را بر مردم قهرمان یمن تحمیل کرده است و به کشتار مردم و کودکان و زنان بی گناه یمن پرداخته است و در عین حال دم از حقوق بشر می‌زند.

امام جمعه موقت تهران با تقدیر از حضور ۶۳ درصدی مردم استان ایلام در انتخابات ۱۴۰۰، حضور در پای صندوقهای رأی را شکرگزاری از نعمت انقلاب دانست و گفت: دشمنان مردم می گفتند ۱۰ درصد مردم پای صندوق های رای می آیند، یعنی چنین خوابی را برای ملت ایران دیده بودند اما مردم با حضور خودشان، خواب آن ها را آشفته کردند، نزدیک به ۴۹ درصد مشارکت، آرای کمی نیست، استقبال مردم از رئیس جمهور منتخب کم سابقه بوده است، این انتخابات به فضل خداوند آبرومند شکل گرفت و این مردم امیدوارند که رئیس جمهور منتخب گشایشی عملی در زندگی آنها داشته باشد.

وی تصریح کرد: البته برخورد با این دولت مانند برخورد با همه دولت ها در نظام اسلامی است، خوبی ها را ببینیم و نقصان ها را هم باید نقد کرد که مصداق امر به معروف و نهی از منکر است.

کد خبر 12482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha