با بروکراسی اداری نمی‌توان با اعتیاد مبارزه کرد

سرویس ایلام - استاندار ایلام در نشست اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر استان ایلام گفت: آسیب های جامعه از جمله پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با قاچاق مواد مخدر با بروکراسی اداری حل نمی شوند بلکه نیازمند یک سیستم جهادی و انقلابی است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، قاسم سلیمانی دشتکی اظهار کرد: با توجه به در دسترس بودن آسان مواد مخدر باید قید و بندهای اداری حذف شود و برای رسیدن به نتیجه مناسب هماهنگی، همدلی و همفکری بین دستگاه ها برای مبارزه با این آسیب اجتماعی بیشتر شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به پیشگیری در برنامه های مبارزه با مواد مخدر افزود: با توجه به اعتبارات خوبی که در استان جذب شده و شاید بسیاری از استان ها از آن محروم هستند برای مبارزه با آسیب های اجتماعی و انجام پروژه ها بخصوص در مناطق محروم استان، باید سیستم اداری با یک حرکت قوی و نظارت مستمر چابک سازی شده و کارها با روحیه جهادی انجام شود.

استاندار ایلام با بیان این که ایجاد شغل می تواند بسیاری از آسیب های اجتماعی را کاهش دهد، گفت: با اجرای پروژه ها و رعایت عدالت در استخدام نیروهای بومی، ظرفیت های بسیار زیادی برای ایجاد اشتغال در استان داریم که می توانیم از صدها پروژه زیرمجموعه صنایع پتروشیمی، ظرفیت کنگره اربعین و دیگر مزیت ها تعریف و استفاده کنیم.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر امر مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و در این راستا از ظرفیت‌های مردمی، سازمان‌های مردم ‌نهاد و اقشار مختلف جامعه بهره مند شد.

کد خبر 125125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha