عامل دیگر آتش زدن عمدی خودروها در ارومیه دستگیر شد

سرویس آذربایجان غربی- فرمانده انتظامی استان آذربايجان غربي از دستگیری یکی دیگر از عاملان آتش زدن و تخریب خودروهای شهروندان در ارومیه خبر داد.

به گزارش کردپرس، اول تیر ماه جاری، جانشین فرمانده انتظامی استان آذربايجان غربي از وصول چندین پرونده مبنی بر تخریب باغات و آتش سوزی عمدی خودروهای مردم و سم پاشی مزارع به قصد خشکاندن آنها در مناطق روستایی شهرستان ارومیه، با انگیزه کینه توزی و اختلافات خبر داد.

با بررسی های فنی و اطلاعاتی پلیس در آن زمان یکی از متهمان شناسایی و دستگیر شد. در تحقیقات متهم به جرایم ارتکابی خود به همراه 4 نفر از همدستانش با انگیزه اختلافات و کینه توزی ها اعتراف کرد.

امروز نیز سردار خرم نیا از دستگیری یکی دیگر از اعضای این باند خبر داد و افزود: در پی تخریب و آتش سوزی چندین خودرو در شهر ارومیه، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی در نهایت با همکاری ماموران کلانتری ۱۴ مدرس، به فردی با هویت معلوم مظنون و پس از هماهنگی با مقام قضایی، طی یک عملیات ضربتی متهم را در محل مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: متهم در بازجویی های پلیسی به تخریب و آتش زدن ۴ دستگاه خودرو به علت مصرف مواد مخدر و عدم داشتن تعادل روانی، اعتراف کرد.

کد خبر 12744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha