93 معتاد متجاهر در سنندج جمع آوری شدند

سرویس کردستان - جانشین فرمانده انتظامی کردستان گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع‌آوری معتادان متجاهر با هدف پیشگیری از سرقت و کاهش جرایم در سنندج به اجرا در آمد.

به گزارش کُرد پرس، سردار رسول برزویی اظهار کرد: ‌در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پیشگیری از سرقت و کاهش جرایم با شناسایی مناطق جرم خیز و آلوده و با اقتدار کامل در سطح شهرستان سنندج اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح با هماهنگی مراجع قضائی با ورود به محل های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن‌خواب تعداد 93 نفر از معتادین متجاهر و کارتن خواب سطح حوزه استحفاظی جمع‌آوری و برای بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی کردستان ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد افراد معتاد در بسیاری از جرائم و آسیب‌ها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش دارند پس باید به این نکته توجه کنیم که وجود پاتوق استعمال مواد یا خرده‌فروشان در محله‌ای که در آن زندگی می‌کنیم یک تهدید جدی فراروی امنیت و سلامت فردی و اجتماعی ما و به ویژه فرزندان جوانمان است.

سردار برزویی یادآور شد: نباید نسبت به آن بی‌تفاوت باشیم و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

کد خبر 12973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha