رفع مشکلات کشور اولویت کاری دولت جدید خواهد بود

سرویس کردستان- نماینده ولی فقیه در کردستان ضمن گرامیداشت سالروز برگزاری نمازجمعه در ایران گفت که دولت جدید با نیروی تازه نفس و انقلابی رفع مشکلات کشور را در اولویت کاری خود قرار خواهد داد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز جمعه با حضور در نمازجمعه شهرستان قروه در جمع خبرنگاران به هدف سفر یک روزه خود اشاره کرد و اظهار داشت: هدف از سفر به شهرستان قروه در راستای بزرگداشت سالروز برگزاری نماز جمعه در کشور بود که در سال 58 نخستین نمازجمعه توسط مرحوم آیت الله طالقانی در تهران قرائت شد.

او با بیان اینکه در این سفر با ائمه جمعه بخش های شهرستان (سریش آباد، دلبران و دزج) دیدار صورت گرفت، افزود: برای بزرگداشت و گرامیداشت این فریضه مهم الهی یکی از شهرستان های استان را در نظر گرفتیم که باتوجه به شرایط کرونا شهرستان قروه هدف این برنامه قرار گرفت.

پورذهبی با تأکید بر اهمیت نمازجمعه، این فریضه الهی را در تحکیم وحدت و ایجاد اتحاد در نظام اسلامی بسیار تأثیرگذار دانست و حفظ وحدت، آرامش و یکپارچگی را از اولویت های مهم کشور که همه مردم و مسئولان در آن نقش دارند، عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه با اشاره به روی کار آمدن دولت جدید، بیان کرد: دولت جدید با امید آفرینی، وحدت آفرینی و آرامش آفرینی روی کار خواهد آمد و باید تلاش کند مشکلاتی که وجود دارد را با یک قوای تازه و نیرومند و جوان و تازه نفس برطرف نماید.

حجت الاسلام پورذهبی به مشکلات موجود در استان کردستان به ویژه در شهرستان قروه پرداخت و گفت: مشکلات استان کردستان بالأخص شهرستان قروه مورد بررسی قرار گرفته و توسط ائمه جمعه هم مطرح شده و قطع به یقین برای رفع ین مشکلات در دولت جدید اقدام خواهد شد./

کد خبر 13900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha