اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس به ایلام می آیند / استفاده از ظرفیت ماده ۲۳ و ۵۶ و مشارکت بانک ها برای تکمیل پروژه ها

سرویس ایلام - رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام در دیدار با سمن‌های شهرستان آبدانان از سفر کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی به حوزه جنوبی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، بهزاد علیزاده با بیان اینکه با قول مساعد رئیس کمیسیون، در آینده نزدیک کمیسیون کشاورزی برای پیگیری مطالبات به حوزه جنوب می آید، عنوان کرد: مطالبات را در سه سطح شهرستان، استان و ملی دسته بندی کنید تا از طریق مدیران و مسئولان پیگیری کنیم.

علیزاده افزود: برخی عزیزان سمن ها می توانند مطالبات خود را به صورت ویژه با اعضای کمیته محیط زیست کمیسیون کشاورزی مطرح کنند‌.

وی با انتقاد از عدم برنامه ریزی های بلند مدت و نبود استراتژی برای اجرای برنامه ها در سطح ملی، استانی و شهرستان گفت: کشور ما با وجود این همه ظرفیت و پتانسیل بی بدیل در جهان، اگر واقعا در حوزه اجرایی و برنامه ریزی خوب عمل می کردیم وضعیت جامعه ما اینگونه نبود ولی با این وجود نباید ناامید شد و با برنامه ریزی مدون که در دستور کار هست می توانیم در جهت تحقق قطعی مطالبات گام برداریم.

نماینده ایلام خاطر نشان کرد: برای تکمیل پروژه های نیمه تمام امیدی به اعتبارات ملی و استانی نیست و باید از ظرفیت ماده ۲۳ و ۵۶، مشارکت بانک ها و فاینانس استفاده کرد و در این مسیر توفیق های خوبی حاصل شده است.

به گزارش کردپرس، موضوع آب و فاضلاب شهر آبدانان، برداشت آب از سد کرخه، درمانگاه تامین اجتماعی آبدانان، سد ورگر، تونل کبیرکوه، فرودگاه آبدانان، زیرساخت ها و چهاربانده ها، رتبه بندی معلمان و حق مناطق جنگی از دیگر مسائلی بود که در جلسه رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام با سمن‌های آبدانان مطرح شد.

کد خبر 13917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha