تیم ملی حفاری ایران قهرمان مسابقات پاورلیفتینگ جام باشگاههای جهان شد

سرویس آذربایجان غربی- اولین دوره مسابقات پاورلیفتینگ جام باشگاههای جهان در ارومیه با قهرمانی ملی حفاری ایران به پایان رسید.

به گزارش کردپرس، بعد از دو روز، اولین دوره مسابقات پاورلیفتینگ جام باشگاههای جهان به میزبانی شهر ارومیه در استان آذربایجان غربی با رقابت ۷ تیم داخلی و خارجی، به پایان رسید.

در پایان این مسابقات که با رقابت فشرده و نزدیک چند تیم برای کسب عنوان قهرمانی همراه بود، تیم ملی حفاری ایران توانست با ۵۱ امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

همچنین تیم اوکراین با ۵۰ امتیاز به عنوان نایب قهرمانی رسید و تیم نیروی زمینی ارتش نیز در جایگاه سوم این رقابت ها قرار گرفت.

در رده بندی نهایی ۷ تیم حاضر در این رقابت ها؛ ملی حفاری ایران ۵۱ امتیاز، اوکراین ۵۰ امتیاز، نیروی زمینی ارتش ۵۰ امتیاز، ترکیه ۴۱ امتیاز، عراق ۳۴ امتیاز، دریاچه ارومیه ۳۳ امتیاز و مغولستان ۲۷ امتیاز کسب کردند.

آناتولی از اوکراین که عنوان قهرمانی دسته ۱۲۰ کیلوگرم را کسب کرده بود، به عنوان برترین لیفتر این رقابت‌ها انتخاب شد.

در این بخش شهرام ساکی قهرمان دسته فوق سنگین از تیم نیروی زمینی در رده دوم قرار گرفت و دیمیترو از اوکراین، نایب قهرمان دسته فوق سنگین در رده سوم برترین لیفترهای مسابقات قرار گرفت.

به گزارش کردپرس، اولین دوره مسابقات پاورلیفتینگ باشگاه های جهان از ٥ مرداد به مدت سه روز با حضور قویترین مردان جهان در ارومیه برگزار شد.

برای برگزاری این رویداد مهم بین المللی ورزشی 16 کمیته تخصصی با مشارکت و همکاری جمعی از نهادها و دستگاه های اجرایی استان با محوریّت اداره کل ورزش و جوانان استان بعنوان دبیرخانه ستاد برگزاری مسابقات فعالیت می کنند و مدیریت ارشد این ستاد بر عهده استاندار آذربایجان غربی می باشد.

برای نفرات برتر این مسابقات که رقابت های نهایی آن از طریق شبکه استانی و شبکه های سراسری ورزشی بصورت زنده پخش خواهد شد، 30000 دلار جایزه نقدی در نظر گرفته شده است

کد خبر 14316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha