وعده افتتاح فاز دوم بیمارستان شاهین‌دژ تا پایان تابستان ١٤٠٠

سرویس آذربايجان غربي- نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه فاز دوم بیمارستان شهید راثی شاهین‌دژ حدود یک ماه دیگر و در شهریورماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش کردپرس، علی نیکزاد در سفر یکروزه به شاهین‌دژ و در حاشیه بازدید از پروژه‌های نمیه تمام این شهرستان اظهار داشت: با تامین منابع مالی و حل مشکلات طرح توسعه بیمارستان شهید راثی شاهین دژ در قالب افتتاح فاز دوم این بیمارستان تکمیل و تحویل مجموعه بهداشت و درمان شهرستان خواهد شد.

او ادامه داد: بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال برای اتمام و بهره برداری کامل این پروژه هزینه شده و با اتمام آن ۴۶ تخت دیگر به تخت های بیمارستان شهید راثی این شهرستان اضافه خواهد شد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با اتمام این طرح تعداد تخت‌های این بیمارستان به ۱۴۶ تخت افزایش پیدا کرده و نیاز تخت بیمارستان این شهرستان را برای حداقل ۱۰ سال آینده بر طرف خواهد کرد.

نیکزاد اظهار داشت: در کنار حل مشکلات طرح های نیمه تمام از جمله طرح فاضلاب شهری شاهین دژ و بیمارستان برای حل مضلات راه های ارتباطی و محورهاتی مواصلاتی و همچنین بخش کشاورزی شهرستان نیز دستوراتی اتخاذ شده تا بتوانیم برای مردم محروم منطقه خدمات شایانی ارایه کنیم.

به گزارش کردپرس، در سال ٩٢، اتمام بیمارستان شاهین دژ به عنوان یکی از اصلی ترین مطالبات مردم این شهر در دستور کار دولت قرار گرفت. در حالی که مردم شاهین دژ در حوزه سلامت از کمبودهای اساسی رنج می بردند و تکمیل اماکن زیرساختی سلامت در این شهر یک نیاز جدی تلقی می شد اما این پروژه درمانی هنوز هم افتتاح نشده است.

طرح توسعه بیمارستان شهید راثی در سال 94 آغاز و با 20 درصد پیشرفت فیزیکی منتظر تخصیص اعتبار بود تا در دهه فجر سال ٩٥ به بهره‌برداری برسد، اما به تازگی وعده افتتاح آن در شهریور ١٤٠٠ توسط نائب رییس مجلس شورای اسلامی داده شد.

بیمارستان 85 تخت خوابی شاهین دژ توسعه داده شده و قرارداد آن در سال 90 و 91 بسته شده و مراحل اداری خود را پیموده ولی تا کنون به بهره برداری نرسیده است.

کد خبر 14422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha