مبلغ ماساژ درمانی برای خانم ها در سنندج دستگیر شد

سرویس کردستان- رئیس پلیس فتا استان کردستان از شناسایی فردی که با عنوان " تبلیغ ماساژ درمانی" در فضای مجازی از شهروندان کلاهبرداری می کرد ، خبر داد .

سرهنگ مهدی دانش پور در گفت و گو با خبرنگار کُردپرس، از شناسایی و دستگیری فردی که در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام اقدام به تبلیغ ماساژ درمانی با عنوان «ماساژ برای خانم‌ها در سنندج» می‌کرد، خبر داد.

وی افزود: پس از بررسی دقیق موضوع توسط کارشناسان پلیس فتا، مشخص شد، ادمین مزبور با ارائه اطلاعات دروغین و با رویکرد اغوا کنندگی، در گفتگوهای خصوصی خود با پرداختن به این مطلب که قادر به ارائه ماساژهای مختلف با اثربخشی فوق‌العاده است، درپی رسیدن به اهداف شیطانی خود بوده است که طی اقدامات فنی نامبرده شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی به همراه تجهیزات دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع مربوطه شد.

این مقام انتظامی به کاربران توصیه کرد: هم‌وطنان عزیز دقت داشته باشند که به تبلیغات وسوسه‌انگیز در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی توجه نکرده و به‌هیچ‌وجه به مکان‌های غیرقانونی و بدون مجوز جهت ماساژ درمانی، طب سنتی و غیره مراجعه نکنند، چراکه در این مراکز شاهد انواع تخلفات و جرائم هستیم که حضور ناآگاه فرد می‌تواند برای او مشکل‌ساز شود.

سرهنگ دانش پور بار دیگر در خصوص اینکه هویت افراد در فضای مجازی مشخص نیست عنوان کرد: فضای مجازی، فضایی است که هویت واقعی شخص مقابل و اهداف و نیات آن پنهان می‌باشد و چه بسا در این فضا مجرمان با ترفندهای مختلف و تبلیغات دروغین، سعی در جذب اعتماد دیگران را داشته و در نهایت با جلب اعتماد مردم و با ورود به حریم شخصی کاربران، ضربه‌های سهمگین جسمی، روحی، خانوادگی، حیثیتی و مالی را برآنان وارد ساخته و این معامله خطرناک، گاهی به قیمت فروپاشی بنیان یک خانواده و حتی از بین رفتن سلامت جسم و جان یک فرد، پایان خواهد یافت.

رئیس پلیس فتا استان کردستان گفت: شهروندان در صورت نیاز جهت گزارش تخلفات در فضای مجازی می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری قسمت ثبت گزارش‌های مردمی، با ما در‌ ارتباط باشند.

کد خبر 1455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha