رتبه یک کنکور زبان‌های خارجی: زندگی من تنها در کنکور خلاصه نمی‌شد

سرویس آذربایجان غربی- رتبه یک کنکور سراسری در رشته زبان‌های خارجی گفت: اراده و اعتماد به نفس لازمه موفقیت بوده و اتکا به توانمندی های فردی و ظرفیت های دبیران مدرسه زمینه ساز و عامل موفقیت من در کنکور بوده است.

به گزارش کردپرس، به نقل از ایرنا؛ امیرحسین زرندی با بیان اینکه همزمان موفق به کسب رتبه ۱۳۷ رشته علوم تجربی نیز شده است، بیان کرد: خانواده، دلگرمی و حمایت آنان نیز مهمترین نقش را در این زمینه داشته است.

او افزود: تمایلی به حضور در کلاسهای کنکور نداشتم و برای رفع اشکال چندین جلسه از راهنمایی و تدریس معلمان خود مدرسه بهره مند شدم.

زرندی با بیان اینکه روزانه هشت ساعت مطالعه مستمر داشته، ادامه داد: دانش آموزان نباید برای رسیدن به هدف نا امید شوند و پشتکار لازمه موفقیت در هر کاری است.

رتبه یک کنکور زبان خارجی اظهار کرد: از هیچ بسته آموزشی استفاده نکرده و فقط بر مبنای کتب درسی مطالعات خود را پیش برده است.

زرندی تاکید کرد: آزمون کنکور امسال سخت بود و با وجود حساسیت برگزاری در ایام شیوع کرونا، با تسلط به سوالات پاسخ دادم.

او گفت: زندگی من تنها در کنکور خلاصه نمی‌شد چرا که مطالعات خارج از درس مناسب سن خود، تماشای فیلم و سریال و ورزش را هم دنبال کرده و یک زندگی عادی داشتم.

دانش آموز برتر با اشاره به حفظ ارتباط دوستانه خود با دانش‌آموزان کنکوری همکلاس خود تا روز برگزاری آزمون و مطالعه همزمان با آنها افزود: وقتی خبر کسب رتبه نخست را شنیدم، خیلی خوشحال شدم و معلمان، مدیران مدرسه و آموزش و پرورش و دوستان و خانواده‌ام جزو نخستین کسانی بودند که تبریک گفتند.

امیرحسین زرندی متولد سال ۱۳۸۱ بوده و پدر او فرهنگی و مادر او نیز دارو ساز است و در خانواده ای چهار نفره زندگی و در دبیرستان سمپاد علامه حلی خوی مشغول به تحصیل است.

کد خبر 14565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha