سیاست های داخلی و خارجی اردوغان شکست خورده است

سرویس سوریه - رئیس حزب آینده سوریه در اظهاراتی تحولات اخیر در داخل و خارج از مرزهای ترکیه را شکست سیاست های اردوغان توصیف کرد.

به گزارش کردپرس، ابراهیم غفتان، رئیس حزب آینده سوریه در اظهاراتی با اشاره به این که سیاست های ترکیه در منطقه کردستان سوریه ناموفق بوده است، گفت: «ترکیه برای این که عدم موفقیت سیاست های داخلی خود را پنهان کند دست به یک مداخله خارجی زده است. تحولاتی که در عراق، لیبی و قره باغ رخ می دهد نمود بارز این حرف است. اردوغان در روابطی که با قدرت های منطقه در پیش گرفته بود شکست خورده است. تنها گروه های تروریستی هستند که از وی حمایت می کنند. اگر این سیاست های اردوغان ادامه پیدا کند مردم ترکیه به پا خواهند خواست. ما همواره بر این مسئله ابراز امیدواری کرده ایم که با مردم ترکیه در صلح و آرامش زندگی کنیم ولی حاکمیت اخوانی آک پارتی برای این که ترکیه نیز به سوریه و لیبی تبدیل شود زمینه سازی می کند».

به نوشته خبرگزاری هاوارنیوز، وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرد: «شکستی که اردوغان در سیاست های داخلی و خارجی متحمل شده است نشان دهنده این است که در روزهای پیش رو به انزوا کشیده خواهد شد. روابط اردوغان با دولت های منطقه ای تقریباً به صفر رسیده است. در صورتی که ترکیه به حمایت از شبه نظامیان ادامه دهد در این کشور بحران های عمیقی به وجود خواهد آمد».

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 146

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha