تکمیل ظرفیت ٣ بیمارستان مرجع کرونا در ارومیه/ ۹ شهر آذربایجان غربی قرمز شد

سرویس آذربایجان غربی- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: درحال حاضر به دلیل افزایش تعداد بیماران ظرفیت هر ٣ بیمارستان مرجع کرونا در ارومیه تکمیل شده است

به گزارش کردپرس، ابراهیم حسنی، با هشدار نسبت به افزایش روزانه بیماران کرونا اظهار کرد: تعداد مبتلایان و همچنین بیماران بستری در استان به سرعت در حال افزایش است و هم اکنون بیمارستان‌های طالقانی، امام خمینی (ره) و امام رضا (ع) ظرفیتشان تکمیل شده است.

او تاکید کرد: چنانچه پروتکل‌ها رعایت نشود و اقدام فوری برای تعطیلی مراکز پر ازدحام صورت نگیرد با مشکل تخت مواجه خواهیم شد، البته یک هفته قبل تذکرات لازم در ستاد استانی مقابله با کرونا داده شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی نیز با اشاره به روند واکسیناسیون در استان گفت: تاکنون ۴۱۸ هزار و ۵۴۶ نفر در استان علیه کرونا واکسینه شدند که عملیات واکسیناسیون همچنان در سطح استان در بین گروه‌های هدف، معلمین، اصناف و خبرنگاران ادامه دارد.

دکتر جواد آقازاده تصریح کرد: در حال حاضر ۹ شهر استان قرمز و ۸ شهر نیز به رنگ نارنجی هستند، ضروری است با توجه به روند افزایشی ابتلا به کرونا همچنان پروتکل های بهداشت رعایت شود.

کد خبر 14633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha