توسعه سافت سوئیچ کردستان تا 200 هزار پورت

سرویس کردستان - مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: توسعه سافت سوئیچ استان تا 200 هزار پورت، از دستاوردهای پروژه تجمیع سافت سوئیچ و تغييرات ip در استان است.

به گزارش کرد پرس به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان ، آزاد حکمت اظهار کرد: افزایش ip بر اساس رنج استاندارد شرکت مخابرات ایران، افزایش تجهیزات سخت افزاری هنگام تجمیع و توسعه سافت سوئیچ تا 200 هزار پورت از جمله اقدامات پروژه مذکور طی 12 روز اخیر است.

وی با اعلام این مهم که تجمیع سافت سوئیچ های 100k و 30k علاوه براینکه موجب صرفه جویی در منابع مالی مخابرات منطقه خواهد شد, افزود: چنانچه در آینده نیاز به تغییرات و افزایش مجدد ip ها باشد تجهیزات و شرایط آن فراهم است.

وی با اعلام اینکه این اقدام موجب بهبود کیفیت و ارتقای سطح کمی خدمات مخابراتی در این حوزه خواهد شد خاطر نشان ساخت: تمام تلاش و سعی این مجموعه ارائه با کیفیت ترین محصولات و خدمات مخابراتی در راستای اصل مشتری مداری است که برنامه های توسعه ایی چشمگیری با همین هدف برای استان تدوین شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اهمیت تجمیع سافت سوئیچ و تغییرات شبكه ip در مخابرات منطقه كردستان, ادامه داد: یکی از شاخصه های پر اهمیت در اجرای این پروژه رعایت زمان بندی و تسریع در اتمام برگردان و کاهش بازه ی زمانی اختلال احتمالی و قطعی در خطوط مشتریان است که باید به صورت ویژه مد نظر قرار گیرد.

کد خبر 14696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha