هوای کردستان تا روز یکشنبه ناپایدار است/بارش ها ادامه دارد

سرویس کردستان - براساس آخرین پیش بینی های اداره کل هواشناسی کردستان بارش‌ها تا روز یکشنبه ادامه دارد و شدت این بارندگی‌ها در برخی از نقاط استان بیشتر است.

به گزارش کرد پرس, اداره کل هواشناسی کردستان اعلام کرد طبق بررسی نقشه ها و خروجی مدل‌های هواشناسی همچنان تا روز یکشنبه شرایط انتقال رطوبت و عبور موج های کم دامنه در منطقه فراهم است.

بر اساس این بیش بینی ها در این مدت طی ساعات بعدازظهر امروز افزایش و رشد ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده و کاهش وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در استان پیش بینی می شود.

روز گذشته در توابع شهرستان های سقز، بانه، دیواندره و شمال سنندج شدت ناپایداری‌ها بیشتر بود و آبگرفتگی معابر و سیلاب‌های موقت را شاهد بودیم.

همچنین در شبانه روز گذشته حاجی ممدان سقز سه میلی‌متر، سروآباد شش دهم، بابارشانی چهار دهم و شهرهای سنندج و مریوان نیز هرکدام یک دهم میلی متر بارندگی داشتند.

از لحاظ دمایی نیز تا روز یکشنبه تغییرات آنچنانی را در استان نداریم اما برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه حدود ۲ تا سه درجه دمای روزانه افزایش می‌یابد.

در شبانه روز گذشته سلین با ۴۰ درجه گرمترین و گل تپه با ۱۲ درجه سانتی‌گراد خُنک‌ترین نقطه استان بودند و دمای شهر سنندج مرکز استان هم مابین ۲۴ و ۳۷ درجه سانتی گراد در نوسان بود.

کد خبر 14798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha