عضو جریان صدر: در نشست احزاب با کاظمی، شرکت نکردیم

سرویس عراق و اقلیم کردستان – یک عضو جریان صدر تأکید کرد اعضای این جریان در نشست مصطفی کاظمی نخست وزیر با سران فراکسیون های سیاسی و کمیسیون عالی انتخابات درباره برگزاری انتخابات این کشور، حضور نیافته اند و تصمیم این جریان برای عدم مشارکت، قطعی و غیر قابل تغییر است.

به گزارش کرد پرس به نقل از ان آر تی عربی، عصام حسین در این باره گفت: بنا به دستورات سید مقتدی صدر پس از تصمیم به عدم مشارکت در انتخابات، جریان صدر در نشست با مصطفی کاظمی حضور نیافت و نشست مذکور با هدف تعیین زمان برگزاری انتخابات را بایکوت کرد.

عصام حسین افزود: تغییر زمان برگزاری انتخابات پارلماین زود هنگام، غیر محتمل است و این امر، تصمیم فراکسیون های سیاسی شرکت کننده در انتخابات است.

این عضو جریان صدر خاطرنشان کرد: عدم مشارکت جریان صدر در انتخابات، از نظر قانونی به لغو انتخابات جنبه قانونی نمی بخشد. بلکه با توجه به اینکه جریان صدر بزرگترین و مهم ترین فراکسیون در روند سیاسی عراق است، باعث سلب مشروعیت از انتخابات خواهد شد.

عصام حسین درباره تبلیغات انتخاباتی جریان صدر تأکید کرد: اخبار منتشره درباره فعالیت انتخاباتی ما، عاری از صحت و اقدام پیشگیرانه جریانات سیاسی است. همچنین مقتدی صدر تأکید کرده است که اجازه نخواهد داد هیچ کدام از اعضای جریان صدر در انتخابات مشارکت یا برای نامزدهای انتخاباتی، تبلیغات کنند.

کد خبر 14887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha