استاندار آذربایجان غربی : جامعه قدردان تلاش خستگی ناپذیر خبرنگاران است

سرویس آذربایجان غربی- استاندار آذربایجان غربی گفت: امروز جامعه ما قدردان تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر خبرنگاران شریفی است که از سختی های کار نمی هراسند و تا حصول نتیجه مطلوب دست از تلاش برنمی دارند و با شناخت نیازهای مردم و انتقال دو سویه انتظارات، نقش قوی خود را در تعالی جامعه و کشور ایفا کنند.

به گزارش کردپرس، محمد مهدی شهریاری در پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد روز "خبرنگار" افزود: با توجه به پیچیدگی شرایط روز جهان، رسانه ها به عنوان ابزاری قدرتمند، دولت ها را در اجرای سیاست های خود یاری می کنند و خبرنگاران به عنوان چشم و گوش مردم می توانند و توانسته اند با استفاده از ظرفیت شگرف خود افکار عمومی جامعه را هدایت و با شناخت نیازهای مردم و انتقال دو سویه انتظارات، خواست ها و نیازها بین مردم و مسوولان نقش قوی خود را در تعالی جامعه و کشور ایفا کنند.

او افزود: خبرنگاران به عنوان چشم و گوش مردم می‌توانند و توانسته اند با استفاده از ظرفیت شگرف خود افکار عمومی جامعه را هدایت کنند.

شهریاری ادامه داد: جا دارد یاد و نام درگذشتگان عرصه رسانه آذربایجان‌غربی در طی یکسال اخیر را که بر اثر ابتلا به کرونا جانشان را از دست دادند گرامی بداریم‌؛ زنده یاد حیدر نویدی و مهدیقلی رشیدی دو خبرنگار و فعال عرصه رسانه سالهای متمادی در این استان برای اعتلای نام ایران تلاش کردند و نام و یادشان همواره در اذهان این مردم ماندگار خواهد بود.

استاندار آذربایجان‌غربی بیان کرد: یاد و خاطره مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی دو خبرنگار محیط زیستی خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا را که دوم تیرماه امسال بر اثر واژگونی اتوبوس جانشان را از دست دادند نیز گرامی می داریم. عزیزانی که در راه تلاش برای انعکاس دستاوردهای نظام تا پای جان پیش رفتند.

شهریاری تصریح کرد: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و شهید علمی نیک؛ شهید عرصه رسانه در استان، از تلاش همه خبرنگاران آذربایجان غربی تقدیر و تشکر کرده و این روز را به اصحاب رسانه اعم از دیداری، شنیداری ، مکتوب، الکترونیک و شبکه هایی اجتماعی تبریک می گویم و برای همه عزیزان در این عرصه مهم آرزویی موفقیت و بهروزی دارم.

کد خبر 14903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha