ضریب نفوذ گاز طبیعی در کردستان به بیش از 98 درصد خواهد رسید

سرویس کردستان - مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: به اجرا و اتمام پروژه های گاز رسانی در سال جاری، ضریب نفوذ گاز طبیعی در کردستان به بیش از 98 درصد خواهد رسید.

به گزارش کُرد پرس احمد فعله گری به عملکرد 4 ماهه نخست سال جاری شرکت گاز استان اشاره کرد و اظهار کرد: در 3 ماهه ابتدایی سال جاری 5 هزار و 359 مشترک جدید در بخش های مختلف اعم از خانگی، تجاری و عمومی جذب شده است که در همین راستا تعداد مشترکین گاز طبیعی از بدو تأسیس این شرکت تا پایان تیر ماه به 567 هزار و 57 مشترک رسیده است.

وی در پاسخ به نحوه جذب مشترکین روستایی و شهری در استان، افزود: از تعداد 5 هزار و 359 مورد اشتراک پذیری جدید تعداد 982 مورد در فروردین، تعداد 1452 مورد در اردیبهشت، 1440 مورد در خرداد و 1485 مورد در تیر ماه به جمع مصرف کنندگان گاز طبیعی در استان کردستان ملحق شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان ادامه داد: پروژه های گازرسانی به 100 روستای استان نیز در دست اقدام است که با بهره مندی این روستاها از گاز طبیعی میزان ضریب نفوذ گاز طبیعی به بیش از 98 درصد خواهد رسید.

فعله گری در پایان از عموم مشترکین گاز طبیعی در استان درخواست کرد در صورت بروز هرگونه حادثه مرتبط با گاز طبیعی سریعاً با تلفن 194 امداد گاز تماس حاصل کرده تا کارشناسان این شرکت در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حضور یابند.

کد خبر 14983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha