راه‌های سه‌گانه دريافت گواهی عدم سوء پيشينه براي داوطلبان انتخابات شوراها

سرویس کردستان- رئیس ستاد انتخابات استان کردستان انتخابات گفت: در مهلت قانونی ثبت نام، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها ميزبان داوطلبان عزيز خواهند بود و داوطلبان بايستي پس از دريافت گواهی عدم سوء پيشينه، اقدام به پيش ثبت نام الكترونيكي نموده و براي نهايی سازی آن به فرمانداری يا بخشداری مربوطه مراجعه نمايند. همچنين فرمانداران و بخشداران موظفند پس از بررسي مدارك ثبت نام و تاييد آن، رسيد ثبت نام قطعی را به داوطلبان تحويل دهند.

به گزارش خبرگزاری کُردپرس، محمدابراهیم زارعی از تمهيد مقدمات انتخابات شوراهاي اسلامي خبر داد و گفت: بر اساس زمان بندي انجام شده و اطلاعيه شماره ۴ ستاد انتخابات كشور، ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراها در سطح شهر از روز چهارشنبه مورخ ۲۰ اسفند ماه سال جاري و در سطح روستاها از روز دوشنبه مورخ ۱۶ فروردين سال ۱۴۰۰ آغاز شده و به مدت يك هفته ادامه خواهد داشت.

معاون سیاسی استاندار کردستان افزود: در اين مدت فرمانداريها و بخشداريها ميزبان داوطلبان عزيز خواهند بود و داوطلبان بايستي پس از دريافت گواهي عدم سوء پيشينه، اقدام به پيش ثبت نام الكترونيكي نموده و براي نهايي سازي آن به فرمانداري يا بخشداري مربوطه مراجعه نمايند . همچنين فرمانداران و بخشداران محترم موظفند پس از بررسي مدارك ثبت نام و تاييد آن، رسيد ثبت نام قطعي را به داوطلبان تحويل دهند.

زارعی در پايان خاطرنشان كرد: بر اساس تبصره ۳ ماده ۳۰ قانون انتخابات شوراها، داوطلبان در هنگام ثبت نام بايد گواهي عدم سوء پيشینه خود را كه از تاريخ صدور آن بيش از سه ماه نگذشته باشد ارائه نمايند؛ لذا داوطلبان شوراهاي اسلامي شهر و روستا و نيز تيره هاي عشايري مي‌توانند از طريق مراجعه به دفاتر خدمات قضايي، يا دفاتر پليس +۱۰ و يا سامانه جامع خدمات الكترونيك قضايي به آدرس www. adliran.ir نسبت به دريافت گواهي عدم سوء پيشينه خود اقدام کنند.

کد خبر 1527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha