تمام  امکان ورزشی مهاباد  2 هغته تعطیل شد

سرویس آذربایجان غربی- رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: شیوع دوباره کرونا و حاد شدن وضعیت مقابله با آن، فعالیت امکان ورزشی را به مدت ۲ هفته در این شهرستان تعطیل کرد.

قرنی مصطفی پور در گفت و گو با کرد پرس، گفت: بنا بر اعلام ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونای این شهرستان در خصوص اعمال محدودیت‌ها، از امروز تا ۶ شهریورماه همه اماکن ورزشی در تمامی رشته‌ها تعطیل است.

او ادامه داد: محدودیت اعلام شده شامل تمامی رشته‌های ورزشی بوده و استثنایی در خصوص سایر رشته‌ها وجود ندارد و شهروندان طبق سنوات گذشته نسبت به رعایت آن همکاری لازم را مدنظر قرار داده تا با توجه به وضعیت نامطلوب شهرستان از همه گیری ویروس کرونا در امان بمانند.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد اظهار داشت: تخلف در اطلاعیه اعلامی توسط ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان با توجه به افزایش تعدد بازرسان در سطح شهر به صورت جدی پیگیری خواهد شد و با متخلفان طبق قانون برخورد می‌شود.

مصطفی‌پور تاکید کرد: تصمیم درباره فعالیت‌ مجدد باشگاه‌ها و اماکن ورزشی، پس از بررسی شرایط و اتمام این ۲ هفته از سوی ستاد مقابله با کرونا در وزارت ورزش و جوانان اعلام خواهد شد.

کد خبر 15309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha