انتصاب دریادار شهرام ایرانی، مایه تحکیم وحدت و برادری میان هموطنان است

سرویس کرمانشاه _ سردار جمیل بابایی از چهره های ارزشمند منطقه اورامانات و علاءالدین حیدری از فعالین مدنی مطرح منطقه اورامانات با صدور پیام مشترکی از انتصاب شایسته امیر دریادار دوم شهرام ایرانی به فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران توسط رهبر معظم انقلاب تجلیل کردند.

به گزارش کردپرس در متن این پیام که خطاب به رهبر انقلاب نوشته شده؛ آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
محضر گرانقدر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم و معزز انقلاب اسلامی ایران ( دامت برکاته )
با سلام و احترام
به استحضار می رساند از آنجائیکه اقدام شایسته و خردمندانه حضرتعالی در انتصاب فرزند شایسته ایران دریادار شهرام ایرانی به فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که از هموطنان کرد اهل سنت می باشند، انعکاس و بازتاب بسیار مثبتی در میان جامعه اهل سنت کشور داشته است.
لذا بر خود واجب می دانیم مراتب سپاس و قدردانی خود و خیل عظیم جامعه اهل سنت کشور را از تدبیر مدبرانه و وحدت آفرین حضرتعالی داشته باشیم.
بدون شک اقدام ارزشمند و مهم آن رهبر فرزانه را در آستانه گام دوم انقلاب ، راهبردی وحدتی و گامی رو به تحکیم و تعمیق برادری در میان اقوام و مذاهب ایران اسلامی می دانیم و امیدواریم نصب العین مسئولین کشور قرار بگیرد .
معتقدیم که رهنمودها و فرمایشات راهگشای جنابعالی در طول سی و دو سال اخیر مایه وحدت و قوام جامعه اسلامی بوده است.
ما اهل سنت ایران همیشه خود را جزئی از ایران و نظام اسلامی دانسته و معتقدیم درخت پربار نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل خون و رشادت همه فرزندان این مرز و بوم است.
پیام مهم این انتصاب هوشمندانه را وحدت و برادری می دانیم و آنرا ارج می نهیم .
در پایان ضمن تبریک به دریادار ایرانی و آرزوی توفیق برای ایشان از خداوند متعال برای حضرتعالی سلامتی و طول عمر با عزت را خواستاریم.

با احترام
سرتیپ دوم پاسدار جمیل بابایی
سید علاءالدین حیدری فعال مدنی اهل سنت

کد خبر 15557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha