کشف سیگار و قرص های غیر مجاز قاچاق در مهاباد

سرویس آذربایجان غربی- فرمانده انتظامی مهاباد از کشف ۹۰ هزار نخ سیگار قاچاق و کشف قرص‌های غیرمجاز به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال در دو دستگاه خودروی سواری توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد توحیدی فرمانده انتظامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار کردپرس افزود: ماموران این انتظامی حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مهاباد به ارومیه یه یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک شدند و آن را به ظن قاچاق متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از خودروی توقیفی ۹۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان امر ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی مهاباد ادامه داد: در این خصوص یک دستگاه خودرو و یک متهم دستگیر که برای مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ توحیدی در ادامه از کشف قرص‌های غیرمجاز به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: ماموران ایست بازرسی دارلک در حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مهاباد به ارومیه به یک دستگاه سواری هایما مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس اقدام به بازرسی از خودروی سواری کردند، افزود: در بازرسی از خودروی متوقف شده ۱۹ هزار و ۵۰۰ عدد قرص غیرمجاز کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این خصوص نیز یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ توحیدی تصریح کرد: نیروی انتظامی در برخورد با واردات هر گونه کالای قاچاق مصمم است و در این زمینه با متخلفان بدون اغماض برخورد می‌کند.

او اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا یکی از وظایف ذاتی پلیس بوده و این انتظامی به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات از طریق شماره تلفن ۱۱۰ است.

کد خبر 15724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha