پرستار مهابادی برگزیده کشوری شد

سرویس آذربایجان غربی- مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: "سید کمال حسینی " پرستار اورژانس بیمارستان امام خمینی این شهرستان به عنوان پرستار برگزیده و نمونه کشور انتخاب شد.

به گزارش کردپرس، به نقل از ایرنا؛ امیر بهزاد افزود: این انتخاب در راستای پیشبرد برنامه عملیاتی وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ویژه استمرار و ارتقای شاخص‌های ملی کیفیت مراقبت‌های پرستاری بوده است.

وی اضافه کرد: انضباط اداری، تعهدات حرفه‌ای، اخلاقی و اجتماعی و رعایت وظایف حرفه‌ای و تخصصی شغلی و آموزش‌های فرهنگی و اجتماعی از دلایل انتخاب این پرستار است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار داشت: این پرستار با تجربه و زحمت کش از ۱۰۰ امتیاز ممکن معیارهای انتخابی ۹۹ امتیاز کسب کرده و به عنوان نماینده آذربایجان‌غربی عنوان پرستار نمونه کشوری انتخاب شده است.

بهزاد با بیان اینکه پرستاران و کادر درمانی بیمارستان در طول دوران کرونا خدمات شایانی به بیماران ارایه کرده است، بیان کرد: هم اکنون ۴۰۰ پرستار در بخش های مختلف درمانی این شهرستان مشغول خدمات رسانی به بیماران هستند.

"سید کمال حسینی " دارای مدرک کارشناسی پرستاری و سابقه ۲۷ سال خدمت در بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد خدمت می کند.

کد خبر 1575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha