نوزاد 9 ماهه قربانی سرعت و سبقت غیرمجاز

سرویس کردستان- برخورد دو دستگاه خودروی سواری در محور جاده شوراب حاجی در بخش سریش آباد منجر به کشته شدن یک نوزاد 9 ماهه و مصدومیت شدید 7 نفر از سرنشینان شد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، مسئول فوریت های پزشکی قروه از برخورد دو دستگاه خودرو سواری سمند و پژو 405 در محور جاده شوراب حاجی واقع در بخش سریش آباد خبر داد.

«شاهرخ محمدی» در گفت و گو با خبرنگار کردپرس با بیان اینکه حادثه حوالی ساعت 12 و 20 دقیقه اتفاق افتاد، اظهار داشت: این حادثه 8 مصدوم به همراه داشت که یک نفر از مصدومان نوزادی 9 ماهه بود که در همان زمان حادثه جان خود را از دست داد.

او علت تصادم را سرعت بالا و سبقت غیرمجاز دانست و افزود: عملیات امداد و نجات در این حادثه توسط 4 دستگاه آمبولانس 115 و یک خودرو نجات هلال احمر و یک بالگرد اورژانس برای اعزام مصدومانی که حالشان وخیم بود، انجام شد.

اعزام 4 مصدوم به بیمارستان کوثر سنندج

همچنین رئیس بیمارستان شهید بهشتی قروه هم از اعزام 4 نفر از مصدومان به بیمارستان کوثر سنندج خبر داد. «مهدی زند» در گفت و گو با خبرنگار کردپرس بیان کرد که دو نفر از مصدومان به دلیل وخامت حالشان با بالگرد هوایی اعزام شدند.

او از اعزام دو نفر دیگر از مصدومان با آمبولانس گفت و تصریح کرد که در حال حاضر از 7 مصدوم تنها دو نفر در اورژانس بیمارستان قروه بستری هستند که به گفته پزشک مرتبط بعد از 6 ساعت می توانند ترخیص شوند./

کد خبر 16064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha