رسالت آموزشی مهمترین هدف دانشگاه کردستان است

سرویس کردستان- رئیس دانشگاه کردستان با بیان اینکه رسالت آموزشی مهمترین هدف این دانشگاه است، گفت: دانشگاه باید به دنبال تاسیس و توسعه رشته های جدید باشد.

به گزارش کُرد پرس، رحمت صادقی در اولین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه آموزشی دانشگاه کردستان،اظهار کرد: دانشگاه به عنوان یک مرکز فرهنگی و آموزشی رسالت و هدف های مشخصی دارد که مهمترین آنها رسالت آموزشی است.

وی به فعالیت حوزه آموزشی در دانشگاه کردستان اشاره کرد و افزود: حوزه آموزش که مهمترین حوزه دانشگاه کردستان است باید گسترش داده شود، به خصوص در حوزه تحصیلات تکمیلی که یک فرصت مناسب و ارزنده است و باید از آن به نحو احسن استفاده کرد.

رئیس دانشگاه کردستان تربیت نیروی انسانی توانمند را از دیگر اهداف دانشگاه دانست و ادامه داد: دانشگاه کردستان باید به دنبال تاسیس و توسعه رشته هایی باشد که جامعه به نیروی انسانی در آن زمینه احتیاج دارد و این افراد بتوانند نیاز جامعه را تامین کنند.

صادقی با اشاره به اقدامات مناسبی که این شورا می توانند در زمینه توسعه و اصلاح رشته های آموزشی داشته باشند، یادآور شد: کارکرد اصلی این شورا ایجاد و تاسیس رشته های جدید با توجه به نیاز جامعه و بازبینی و اصلاح رشته های موجود است.

وی بیان کرد: شورای برنامه ریزی و توسعه آموزشی دانشگاه کردستان یکی از مهمترین شوراهای دانشگاه است و کسانی که در این شورا عضویت دارند افرادی توانمند و کوشا هستند و فعالیت آنها، نوید‌دهنده اتفاقات مناسب و خوبی در دانشگاه کردستان است.

کد خبر 16500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha