۱۷۰۰ توزیع‌کننده مواد مخدر در کردستان دستگیر شدند

سرویس کردستان - فرمانده انتظامی کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک‌هزار و ۷۰۰ نفر در ارتباط با فروش، پخش و مصرف مواد مخدر توسط نیروی انتظامی در کردستان شناسایی و دستگیر شده اند.

به گزارش کُرد پرس به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی کردستان، سردار علی آزادی از افزایش 16 درصدی دستگیری توزیع‌کنندگان مواد مخدر در 6 ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان خبر داد و اظهار کرد: طبق قانون معتادین متجاهر با سابقه بیش از 3 بار دستگیری باید روانه زندان شوند و از انتقال آن‌ها به کمپ‌های ترک اعتیاد جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه شناسایی سایر مرتبطان با توزیع‌کنندگان مواد مخدر همواره در دستور کار پلیس قرار دارد، افزود: بیشترین میزان کشفیات، در اجرای طرح‌های پاک‌سازی نقاط آلوده و طرح کنترل محور‌های مواصلاتی جمع‌آوری شده است.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه پلیس مشکلی برای جمع‌آوری معتادان سطح استان نداشته است و ندارد، ادامه داد: نیروی انتظامی توانایی جمع‌آوری کامل معتادان و پاک‌سازی چهره شهر از حضور معتادان در 48 ساعت را دارد اما با توجه به ظرفیت محدود مراکز نگهداری و بازپروری در کردستان، کار جمع‌آوری معتادان متجاهر با توجه به ظرفیت‌های اعلامی انجام خواهد شد.

سردار آزادی با تأکید بر اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با توزیع‌کنندگان مواد مخدر به‌صورت مستمر در دستور کار پلیس در استان قرار دارد، یادآور شد: شهروندان کردستانی در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً از طریق سامانه 110 پلیس اطلاع‌رسانی کنند تا همکارانمان بلافاصله ورود کنند.

کد خبر 16785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha