95 درصد طرح های توسعه ای و اشتغالزا در کمیسیون هوای پاک کردستان تائید شد

سرویس کردستان - مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: 95 درصد طرح های توسعه ای و اشتغالزا در استان در یازدهمین کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک تائید شد.

به گزارش کرد پرس, فریبا رضایی در یازدهمین جلسه کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک استان کردستان, اظهار کرد: رویکرد کمیسیون ماده 11 به منظور رفع مشکلات واحدهای صنعتی است.

وی افزود: کمک به بهبود فعالیت های توسعه ای و تولیدی و ایجاد اشتغال با رعایت همه جانبه ابعاد زیست محیطی و به حداقل رساندن آلایندگی هاست است تا با تبادل نظر اعضا و افزایش تولید و توسعه پایدار در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری از دیگر اهداف این کمیسیون است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان نیز در این جلسه بر رعایت ملاحظات زیست محیطی در اجرای طرح های مختلف توسط بخش های دولتی و خصوصی با توجه به ظرفیت های استان تأکید کرد.

شهرام ملکی ادامه داد: کمک به اجرای طرح های توسعه ای و اشتغالزا را وظیفه مهم ادارات برشمرد و کمیسیون ماده 11 قانون هوای پاک را ظرفیتی ارزشمند و قانونی برای افزایش اشتغال، خذب سرمایه و توسعه استان یاد کرد.

پس از بحث و تبادل نظر و ارائه نظرات و دیدگاه های حاضرین در جلسه به فراخور شرایط طرح ها به اتفاق آرا، احداث، افزایش ظرفیت و ادامه فعالیت طرح های صنعتی، خدماتی و تولیدی در شهرستان های سنندج، بیجار، کامیاران، سقز و مریوان مشروط بر رعایت ضوابط و ملاحظات زیست محیطی مورد موافقت اعضاء کمیسیون قرار گرفت.

کد خبر 17017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha