روند قضایی در پرونده‌های تصادفات ساده سازی می شود

سرویس آذربایجان غربی- رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: باید به سمت ساده سازی روند قضایی در پرونده‌های تصادفات برویم و همچنین با دقت نظر مانع سوء استفاده‌ها و تخلف‌ها در مقوله بیمه شویم.

به گزارش کردپرس، ناصر عتباتی در جلسه هماهنگی نحوه پرداخت خسارات‌های جانی و مالی توسط شرکت‌های بیمه آذربایجان غربی با اشاره به راه اندازی مجتمع تصادفات رانندگی در ارومیه گفت: این مجتمع به منظور ایجاد رویه واحد برای رسیدگی به پرونده‌های راهنمایی و رانندگی درسطح استان تشکیل شده است.

او اظهار داشت: رسیدگی به پرونده‌های تصادفات در شوراهای حل اختلاف دارای محاسن زیادی بوده و مهمترین آن کاهش روند رسیدگی به این پرونده‌هاست.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: تلاش ما بر این است که سرعت کار و خدمت رسانی به ارباب رجوع و مردم را بیشتر کنیم و یکی از راه‌ها، حذف تشریفات زائد است.

عتباتی تاکید کرد: همانطور که در اکثر مواقع حق بیمه از بیمه شده به سرعت دریافت می شود، انتظار می رود پرداخت خسارت نیز با سرعت صورت پذیرد.

گفتنی است؛ با تصمیماتی که گرفته شده خسارات مالی و جانی از طرف شرکتهای بیمه بدون کسر درصدی از خسارت به غیر از آنچه که قانون مشخص کرده است به زیان دیده پرداخت شود.

کد خبر 17027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha