کتاب تاریخ سینمای آذربایجان غربی رونمایی شد

سرویس آذربایجان غربی- مصادف با روز ملی سینما، با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، کتاب تاریخ سینمای آذربایجان غربی به قلم "حسن محمدزاده" در تالارشمس ارومیه برگزار شد.

به گزارش کردپرس، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، در برنامه ی تجلیل از پیشکسوتان و فعالان حوزه سینما رییس انجمن سینمای جوانان ارومیه از کتاب تاریخ سینمای آذربایجان غربی در تالارشمس ارومیه رونمایی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر خدایاری ضمن تبریک این روز به پیسکسوتان،هنرمندان و علاقمندان این عرصه گفت: سینما آینه بزرگی است که تمامی هنرهای دیگر را انعکاس میدهد و توسط روح حاکم بر خود عقیده ها،عقبه ی فکری و واقعیات اجتماع را در ابعاد مختلف بازگو میکند‌ بدین منوال هرچقدر که به این حیطه بها دهیم شاهد خروجی مثبت آن خواهیم بود.

احسان مهدیان، مدیر انجمن سینمای ارومیه نیز با تاکید بر توجه به بخش های مختلف سینما گفت: کلاسهای آموزش محور با دو دوره ی تعاملی استاد محور و دوره های فیلمنامه نویسی به صورت مجازی برگزار شده است که چهار فیلم به شکل حرفه ای،دوازده فیلم به شکل نیمه حرفه ای و ده فیلم به شکل هنرجویی ساخته شده است و آماده ی پخش است.

در پایان این برنامه از فعالین حوزه ی بازیگری استان و فیلم سازان تجلیل و از کتاب تاریخ سینمای آذربایجان غربی به قلم استاد حسن محمدزاده رونمایی شد.

کد خبر 17036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha