«انتهای جاده»  از کرستان به استرالیا رسید

سرویس کردستان - فیلم کوتاه «انتهای جاده» تولید حوزه هنری استان کردستان به کارگردانی سوران رحیمی به جشنواره بین المللی مسلم استرالیا راه پیدا کرد.

به گزارش کرد پرس، این فیلم در ادامه موفقیت های بین المللی خود به سومین جشنواره بین المللی فیلم «مسلم» استرالیا که فیلم‌های ساخته شده توسط مسلمانان یا درباره مسلمانان از همه جای جهان را به رقابت می‌گذارد راه یافت.

نویسندگی این فیلم که داستان یک راننده را که در حین رانندگی در جاده های کردستان اتفاقاتی برایش می افتد و باعث می شود که مروری بر اعتقادات خود داشته باشد را بازگو می‌کند را سوران رحیمی و عدنان جوانمردی برعهده داشته اند و زانیار لطفی به عنوان تصویر بردار، نوید زارع به عنوان صدابردار، آرمین پور محمد به عنوان مدیر تولید و خبات فتحی و زنده یاد عثمان احمدی به عنوان بازیگر کارگردان این فیلم سوران رحیمی که تدوین فیلم را نیز به انجام رسانده است یاری کرده اند.

از موفقیت های این فیلم می‌توان به کسب عنوان بهترین کارگردانی جشنواره سینما یوبیت رومانی، بهترین کارگردانی جشنواره ملی آیات و حضور در جشنواره ملی امید اشارع کرد.

سوران رحیمی علاوه بر کارگردانی چند فیلم کوتاه، تصویربرداری وتدوین چندین اثر سینمایی را نیز به انجام رسانده است هم اکنون به عنوان دانشجوی کارگردانی رشته سینما مشغول به تحصیل است.

کد خبر 17041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha