2 گاراژ روستایی بوکان در یک روز طعمه حریق شدند

سرویس آذربایجان غربی- رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: روز گذشته دو حادثه آتش سوزی روستایی در کمتر از 9ساعت رخ داد و خسارت مالی فراوانی به جای گذاشت.

فواد هاشمی در این خصوص به کردپرس اظهار داشت: حوالی ساعت ۴ بامداد امروز پس از اطلاع و تماس از روستای بیگ اویسی در محور بوکان سقز، مبنی بر آتش سوزی، بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه ۳ این سازمان به محل اعزام که پس از گذشت دقایقی به علت شدت حریق یک تیم دیگر نیز از آتش نشانان ایستگاه ۱ این سازمان نیز برای کمک به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: آتش نشانان اعزامی پس از گذشت دقایقی توانستند حریق مذکور را اطفا نمایند اما متاسفانه در این حادثه یک دستگاه خودروی پژو پارس و نیز یک دستگاه تراکتور بصورت کامل در آتش سوخت و به یک خودروی سمند و یک دستگاه سه چرخه نیز آسیب هایی وارد شد.

هاشمی افزود: 9 ساعت بعد از حادثه اولیه اینبار گاراژی در روستای ترکمانکندی در ۵ کیلومتری غرب بوکان در محور سد شهید کاظمی، طعمه حریق شد که با حضور سریع آتش نشانان و تلاش نیروهای مردمی از گسترش خسارات جلوگیری بعمل آمد.

رییس سازمان آتش نشانی بوکان گفت: در این حادثه نیز به یک دستگاه تراکتور، یک دستگاه ۳ چرخه و دو دستگاه سواری پژو پارس و سمند نیز آسیب جدی وارد شده بود.

کد خبر 1706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha