دانشکده علوم پزشکی خوی در رشته پرستاری دانشجو می پذیرد

سرویس آذربایجان غربی- رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خوی گفت: شورای گسترش آموزش عالی با راه‌اندازی و پذیرش دانشجو در رشته پرستاری در مقطع کارشناسی ناپیوسته این دانشکده موافقت کرد.

به گزارش کردپرس، به نقل از ایرنا؛ فاطمه مقدم تبریزی افزود: در پی درخواست دانشکده علوم پزشکی خوی مبنی بر راه اندازی تعدادی رشته جدید در این دانشکده و بازدیدهای وزارتی انجام گرفته از زیرساخت‌های موجود، در ۲۷۹ امین جلسه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی با راه اندازی این رشته، موافقت شد.

وی ادامه داد: ظرفیت پذیرش سالانه این رشته ۲۰ نفر بوده و برای سه دوره مجوز صادر شده و تمدید مجوز آن منوط به نوع جذب دانشجو و امور تحصیلی در این دانشکده خواهد بود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خوی اظهار کرد: تلاش نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی نیز یکی از دلایل دریافت این مجوز برای این شهرستان شمالی آذربایجان غربی است.

دانشکده علوم پزشکی خوی در پی ارتقای دانشکده پرستاری و بهداشت خوی در سال ۱۳۹۵ تأسیس شد. در این دانشکده رشته‌های تکنسین اتاق عمل، بهداشت محیط، بهداشت عمومی و فوریت‌های پزشکی وجود دارد.

این مرکز علمی و آموزشی شمال استان آذربایجان غربی، دارای ۲۱ نفر هیأت علمی و ۴۰۰ دانشجو است.

کد خبر 1735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha