استاندار آذربایجان غربی درگذشت امام جمعه سابق مهاباد را تسلیت گفت

سرویس آذربایجان غربی- استاندار آذربایجان غربی در پیامی درگذشت ماموستا ملاقادر سهرابی امام جمعه سابق مهاباد را تسلیت گفت.

به گزارش کردپرس، محمدمهدی شهریاری امروز یکشنبه ٢٨ شهریور ماه، در این پیام ضمن ابراز تاثر و تالم از درگذشت عالم پارسا مرحوم ماموستا ملاقادر سهرابی، امام جمعه سابق مهاباد، نوشت: این روحانی وارسته، سالیان متمادی از عمر گرانمایه خود را در سنگر مقدس امامت جمعه در مسیر خدمت به اسلام و انقلاب و ترویج معارف دینی به ویژه اتحاد و همدلی امت اسلامی سپری کرد و خدمات ارزشمندی از خود به یادگار گذاشت.

در متن پیام شهریاری آمده است: درگذشت عالم ارزشمند مرحوم ماموستا ملاقادر سهرابی امام جمعه سابق مهاباد، موجب تاثر و تالم خاطر گردید.

این روحانی اندیشمند، سالیان متمادی از عمر گرانمایه خود را در سنگر مقدس امامت جمعه در مسیر خدمت به اسلام و انقلاب و ترویج معارف دینی به ویژه اتحاد و همدلی امت اسلامی سپری کرد و خدمات ارزشمندی از خود به یادگار گذاشت.

اینجانب این ضایعه را به مردم شریف مهاباد و بیت شریف آن مرحوم تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

گفتنی است؛ ماموستا ملا قادر سهرابي دومين امام جمعه مهاباد پس از پيروزي انقلاب اسلامي در اين شهرستان بود كه از سال ١٣٦٣به عنوان امام جمعه موقت مهاباد فعاليت خود را شروع كرد. او از ١٣٧٠ تا سال ١٣٩٧ در سمت امام جمعه اين شهرستان حضور داشت.

کد خبر 17399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha